יום שלישי, 21 ביוני 2011

עיצוב מטבחים בסגנון כפרי

עיצוב מטבחים בסגנון כפרי


תחום עיצוב המטבחים השתנה בשנים האחרונות,אפשר להבחין כיום בשלל דגמים וסוגים של מטבחים מעוצבים בין השאר, מטבחים בסגנון ההייטק או מטבחים כפריים. מטבחים בסגנון כפרי הם מטבחים המזכירים לנו את העבר. באמצעות המטבחים אנשים יכולים לחיות את העבר מבלי להיפרד מהעתיד.

דמיינו בראשכם

תארו לכם סיטואציה אתם גרים לב העיר, יום שבת בבוקר אתם קמים מהשינה מחליטים לשתות כוס קפה, אתם מבקשים ליהנות מהמטבח שלכם, לנצל את היופי הכפרי מול הרעש של העיר, בצורה הזאת אתם יכולים ליהנות מהשקט של הכפר בלי לעזוב את העיר.

המטבח הכפרי בזמננו

כיום בעידן המודרני אנחנו חשופים לשיא הטכנולוגיה דברים שבעבר לא ידענו על קיומם נכנסו לחיינו, למשל אביזרים חדשים בתחום המטבח קולפנים מעוצבים או מכונת קפה משוכללת, בעזרת המוצרים הללו אנשים יכולים ליהנות מחוויות בישול נעימה וטובה יותר מבעבר. תכנון מטבחים בסגנון הכפרי הם בעלי ניחוח נוסטלגי כאלה המזכירים לנו את בית אימא ואבא, הצבע השולט הוא הצבע החום המעניק למטבחים תחושה של בית, אין ספק כיום בעידן המודרני נעים יותר להיכנס למטבח ולהרגיש בבית מול העולם שבחוץ.

כיום בתקופה בה אנחנו חשופים למוצרים טכנולוגים רבים זה נחמד לשם שינוי ליהנות מהדברים הישנים, להרגיש כמו פעם, פעם אנשים היו נכנסים למטבח ותחושה של חמימות ורוגע הייתה עוטפת אותם,

כיום אנחנו חיים בתקופה בה אנחנו עדים לשינויים, הכול היום נעשה בצורה מהירה אין זמן לשבת ולחשוב, מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי מעניקים לנו את האפשרות ליהנות ולנסות להאט את הקצב, תוך כדי סגנון החיים המודרני אבל בשום פנים באופן לא נחשבים  מטבחים ישנים אלא בדיוק להיפך.


כיום אפשר לתכנן עיצוב מטבחים בסגנון כפרי ולהוסיף למטבח שלל אביזרים שיהפכו את חווית הבישול למתקדמת. אנשים שמעוניינים במטבחים בסגנון הכפרי לא ממש חייבים לוותר על פלאי הטכנולוגיה. מטבחים מעוצבים הם מטבחים הכוללים אביזרים חדשים בסגנונות עיצוב שונים, כל אחד יכול לבחור את הדגם האהוב עליו וליהנות. אנשים נמצאים שעות רבות במטבח החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב, לעיתים חוזרים מיום עבודה ומתחשק לשתות קפה במטבח.  

מאמר מאת: אורי פמיני בחסות המותג המוביל בישראל "תדמית מטבחים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה