יום שלישי, 21 ביוני 2011

מטבחים מעוצבים בחלל פתוח

תחום עיצוב המטבחים השתנה בשנים האחרונות. אפשר להבחין במטבחים מעוצבים בשלל דגמים וסגנונות. אחד הדגמים הקיימים כיום זה מטבחים בסגנון חלל פתוח. עיצוב מטבחים מודרניים בחלל פתוח הכוונה היא שכל הפעילות במטבח גלויה, אנשים יכולים לראות בדיוק מה נעשה במטבח, האנשים שעובדים במטבח הם השחקנים הראשיים.
מאמר מאת אלכס קוגן באדיבות "פשטות מטבחים"
בניגוד לאירועים כמו חתונות בהם האנשים שעובדים במטבח הם לא השחקנים הראשיים, השחקנים הראשיים הם החתן והכלה, לכן העובדים במטבח צריכים להיות רחוקים מהקהל כדי לא למשוך תשומת לב. מטבח זה החלל המרכזי בבית, זה המקום בו בני המשפחה נפגשים ליד השולחן המשפחתי ומספרים סיפורים. במשך השבוע אנשים עסוקים, אין להם זמן לבלות כל ערב עם המשפחה, סוף השבוע זאת הזדמנות נהדרת לבלות עם בני המשפחה ליד השולחן המשפחתי הממוקם במטבח.
מטבח בחלל פתוח
מטבחים הם מקום בו אנחנו מתחברים למחוזות העבר. בין הסגנונות שניתן למצוא כמו עיצוב מטבחים כפריים, שיבה אל מחוזות העבר מהווה עבור אנשים חלום רחוק, כיום אפשר להגשים את החלום וליהנות מסוגים שונים של מטבחים, הכול לפי הזמנת הלקוח. עיצוב מטבח בחלל פתוח ניתן לראות במסעדות רבות, בהן החלל של העבודה במטבח לא מופרד מהלקוחות, בצורה הזאת ניתן להבחין בכל הפעילות המתרחשת במטבח.
 מטבחים בחלל פתוח הם מטבחים שנוצרו במטרה לאפשר לכמה שיותר אנשים לצפות בפעילות הקוראת במטבח. כיום אנחנו חשופים לכמות אדירה של מידע, המועבר אלינו באמצעות ערוצי הטלוויזיה השונים, אנשים יכולים לראות דגמים שונים של מטבחים ולבחור את הדגם המועדף אליהם. כיום אפשר ליהנות מחלל מטבח פתוח, כולם יכולים לראות את הפעילות המתרחשת במטבח. אביזרים הקשורים לבישול למשל קולפנים מעוצבים יוסיפו לחוויה של הבישול. אפשר למצוא מטבחים מעוצבים בשלל דגמים וסגנונות, כל מה שצריך זה רק לבחור. בחירה של מטבח היא לא דבר פשוט, אנשים שבוחרים במטבח חלל פתוח בוחרים להציג בפני אנשים רבים את הפעילות המתרחשת במטבח. זה מתאים מאד לתרבות הישראלית בה נהוג לחשוף הכול. חשיפה של הפעילות במטבח לא מתאימה לכולם לכן צריך לבחון היטב האם אתם אנשים המעוניינים בכך. חובבי הבישול יוכלו ליהנות מהעיצוב המתקדם, עיצוב המעמיד איכות ללא פשרות.
לכניסה לקטלוג מטבחים מעוצבים באתר של פשטות מטבחים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה